6 Kasım 2013 Çarşamba

Yeni Fidanlar Yetişiyor

Paşabahçe Futbol Okulumuz bilindiği üzere Aşkın Karadeniz'e teslim edildi. Bu gayette güzel oldu bizim açımızdan. Futbolu bilen, disiplinli, adaletli bir hocamızdır. Kendisi ile beraber büyüdüm beraber top oynadık her ne kadar onun gibi Paşabahçe gibi bir büyük takımda oynamasak ta oynadık. Demek istediğim kendisini çok iyi tanırım. Oğlumu ( BERKE ÇAT ) futbol öğrenmesi için o na teslim ettim. Şimdi 8. sınıf olduğu için bu sene iyi bir lise kazanabilmesi ve derslerine konsantre olmasını 1 sene ara vermesini uygun gördüm. Daha sonra yeniden başlayacaktır inşallah. Hafta sonu futbol okulu idmanlarına gittim bir kaç resim alır ve haberini yaparım diye. İyi ki gitmişim. Anılarım tazelendi. Yaklaşık 5 sene boyunca bende gittim geldim. O velileri ve çocukları görünce çok mutlu oldum. " Bizde böyleydik " dedim kendi kendime. Yine aynı disiplinle devam ediyor. Yine çok iyi futbolcular var içlerinde. Yardımcısı Ali Sezer ile çok iyi bir ekip olmuşlar bes belli. Sordum kendilerine çok çok iyi çocuklar var. Bunlar Paşabahçe'ye ve Türk futboluna çok hizmet edeceklerdir dediler. Gerçekten de yetenekli çocuklarımız çok. Aşkın ve ali hocalarının elinde çok daha iyi olacaklardır. Bundan hiç şüphem yok. İşte futbol okulundan kareler.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder